Premium

Easyjet daagt KLM uit met 'The (k)offer you can’t refuse!'

Being There bedenkt ludieke kofferactie om KLM-reizigers op de hoogte te brengen van de nieuwe Easyjet-bestemmingen vanaf Schiphol.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Easyjet vliegt vanaf nu vanaf luchthaven Schiphol op een aantal nieuwe bestemmingen, waaronder Ibiza, Venetië en Nice. Easyjet: &;Tijd om wat kleur aan het vertrouwde "blauw" van Schiphol toe te voegen!&; Hierdoor vliegen KLM-reizigers nu ook voor een Easyjet-prijs naar deze bestemmingen.

Being There bedacht de stunt om de nieuwe bestemmingen onder de aandacht te brengen in samenwerking met pr-bureau The Gardeners. Het checkte een aantal Easyjet-oranje koffers in, waarop in grote witte letters de bestemmingen en de prijzen waren vermeld. De passagiers die op hun bagage bij de band stonden te wachten, konden zo zien wat ze betaald hadden als ze met Easjet hadden gevlogen, in plaats van met KLM.

 

Sportief

KLM neemt de stunt van Easyjet overigens sportief op. De luchtvaartmaatschappij reageerde op twitter met een plaatje van een blauwe koffer met de tekst: &;Oranje is zó van gisteren.&;
 

 

Credits
Opdrachtgever: easyJet
Reclamebureau: Being There i.s.m. The Gardeners
Productiemaatschappij: Minivegas

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie