Eerste vestiging MOmoney open

Het eerste uitzendbureau voor Marokkaanse jongeren, MOmoney, opende voor het weekend de deuren in Amsterdam Slotervaart.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een jarenlange lobby bij verschillende instellingen werd het bureau donderdag gelanceerd door Lodewijk Asscher, Ahmed Marcouch, Martin van Baekel (Tempo-Team) en geestelijk vaders Enrico Bartens en Simon Neefjes.

MOmoney heeft als doel Marokkaanse jongeren via arbeidsparticipatie te laten integreren in de samenleving.

Het bureau is een initiatief van TBWA\ en Hot-DNA, sponsors van het project zijn de gemeente Amsterdam en Stadsdeel Slotervaart en Tempo-Team nam het operationele gedeelte voor rekening.

Bij MOmoney krijgen de jongeren specifieke begeleiding aangeboden waardoor ze meer perspectief krijgen op een succesvolle loopbaan.

Door intensieve coaching middels job- en carrièretraining onderscheidt het uitzendbureau zich van andere bureaus.

Onder meer door gesprekken met topmanagers uit het bedrijfsleven, hulp bij het schrijven van een cv, training in het voeren van sollicitatiegesprekken en begeleiding na plaatsing worden de jongeren gestimuleerd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie