Media

Eurosport zet in op 'meest digitale Spelen ooit'

Maarten Hafkamp, redactie | 9 februari 2018, 16:59

Met de eigen Player voor bijna een euro en onder meer een samenwerking met Snapchat begint Eurosport vandaag aan de Olympische Winterspelen in Pyeongchang,

Discovery Communications, het moederbedrijf van Eurosport, sloot twee jaar geleden een miljardendeal rond de Europese tv-rechten van Olympische Spelen vanaf 2018. Het mediaconcern heeft goed gezien dat het belangrijk is sportrechten in eigendom te hebben. Of zoals Alco de Jong VP Country Manager Dis...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Eurosport Olympische Winterspelen 2018

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs