Fred Moolhuijsen begint imagobureau voor ‘gewone’ Nederlander, met opvallende diensten

Vind je jouw leven maar gewoontjes? Boek een lunch met twee succesvolle zakenmensen op een hotspot.

 is gelanceerd, het eerste imagobureau voor de ‘gewone’ Nederlander, zoals in het perbericht wordt gemeld. Met zijn ervaring in de reclame en marketing wil oprichter Fred Moolhuijsen zijn merkenkennis nu inzetten om ‘gewone’ mensen een succesvoller imago te bezorgen.

De dienstverlening is opvallend. Zo regelt het bureau voor 49,95 euro de perfecte vakantie: &;Laat iedereen denken dat jij de perfecte vakantie hebt gehad. Kies een bestemming en wij zorgen dat je er geweest bent.&;

En voor 239,95 zorgt het voor bekende vrienden: &;Altijd vrienden willen zijn met een BN’er? Nu kan het. Onze BN’ers worden vrienden met je en liken en reageren op jouw posts.&;

We hebben vanwege het hoge hoax-gehalte van het bericht, de oprichter twee keer expliciet gevraagd of het echt is, en het is geen grap verzekert die ons, maar &;bloedserieus&;.

Het perfecte plaatje

Uit het persbericht: ‘We leven in een tijd waarin iedereen succesvol wil lijken. Op social media, tegenover vrienden, familie of buren; overal zijn we bezig het perfecte plaatje te laten zien. Wat voor merken en BN’ers heel normaal is, is nu ook voor ‘gewone’ mensen bereikbaar.’

Bij The Good Life Agency kunnen klanten kiezen op welke manier zij verschillende soorten succes willen uitstralen. Dit kan door middel van standaarddiensten tegen standaardprijzen, maar ook met een persoonlijk plan op maat.

Zo kun je je marktwaarde verhogen door jezelf opzichtig door een headhunter (via The Good Life Agency) te laten benaderen, of met een professionele fotoshoot van een zogenaamd avondje uit, inclusief knappe modellen als hippe vrienden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie