Ganda neemt Bloody Minded en Rhinocreations over

Digitaal creatief bureau Ganda maakt groeispurt met twee overnames.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Deze maand rondt de overnames van Bloody Minded en Rhinocreations af. Hiermee breidt het bureau haar klantportfolio versneld uit.

Ernstjan Albers, managing partner van Ganda: ‘Onze visie is dat digitale projecten het beste tot hun recht komen als ze zijn ontwikkeld door een team van verschillende disciplines onder één dak.’

Albers zegt met de overname van kennis in huis te halen op het gebied van meetbaar maken van campagnes. ‘Zodat de effectiviteit niet achteraf, maar direct tijdens de campagne kan worden gemeten en bijgesteld.’

heeft volgens Albers in de afgelopen jaren laten zien dat het kennis heeft van het opbouwen van een blijvende relatie tussen de consument en het merk. Albers: ‘Ook van deze ervaring profiteren we direct.’

Ganda is opgericht in 2005. die Ganda in portfolio heeft zijn onder meer ING, Monsterboard, Microsoft, en Amstel International.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie