GVR maakt nominaties bekend voor Jonge Hanen

Genomineerden zijn dit jaar Liam Tjoa (GoSpooky), Jip Samhoud (&samhoud media) en Nadine Bol.

Tijdens het Hanendiner van het Genootschap voor Reclame (GVR), volgende week 19 maart in de Adam Toren, zullen de jonge talenten duidelijk maken waarom zij deze prijs verdienen. Vorig jaar viel de eer ten deel aan Rein Hannah Bojahr (Ahold) die toen won van Tim Degenaars (Rumag) en Ebel Slijp (Hyperloop).

Liam Tjoa (21 jaar) is medeoprichter van GoSpooky, een creatief bureau en software studio, gericht op (Instagram/ Snapchat) Stories. Inmiddels werken ze met grote merken zoals HEMA, KLM en Hudson's Bay. Nog op de middelbare school startte hij zijn eigen bedrijf. Vorig jaar gaf Forbes hem een plek in hun 30 Under 30 lijst, ook won GoSpooky de SAN New Kids on the Block Accent.

Jip Samhoud (28 jaar) is de oprichter en directeur van &samhoud media en de VR cinema. Bekende campagnes zijn de Ruimte & Dino campagnes voor Albert Heijn en een VR ballet in samenwerking met Samsung en het Nationaal Ballet. Zijn VR cinema was de eerste bioscoop waarin je permanent een virtual reality ervaring kunt krijgen. Inmiddels is er een internationaal netwerk van VR cinema’s.

Nadine Bol (30 jaar) is als postdoc onderzoeker van het ‘Personalised Communication’-project verbonden aan de Universiteit van Amsterdam. Haar onderzoek richt zich op het gebruik van gezondheidstechnologie. In haar werk kijkt zij ook naar de implicaties voor de praktijk. Zo organiseerde zij onlangs een symposium over ‘Mobile Health’ waarin wetenschap en praktijk werden samengebracht om te discussiëren over technologische ontwikkelingen rond gezondheid.

Naast de uitreiking van de Jonge Haan worden op 19 maart ook de Coq d’Honneur (jaarprijs) en Coq de Grand Honneur (oeuvreprijs) uitgereikt. Voor de lijst winnaars afgelopen jaren, zie hier

Fotocredit: smikeymikey1 / 123RF Stockfoto

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie