HAK is nog lang niet klaar met bonen

Herman den Blijker speelt weer de hoofdrol in de nieuwe HAK-campagne rond bonen in stazak

In de nieuwste campagne van de groentefabrikant staan opnieuw peulvruchten centraal: de hoofdrol is voor de nieuwste gerechten met bonen in stazak. Met de introductie van deze bonenschotels, die na toevoeging van bijvoorbeeld rijst of couscous een complete bonenmaaltijd zijn, wil HAK het voor Nederlanders nog makkelijker maken vaker bonen aan de dagelijkse maaltijd toe te voegen.

De vier nieuwe bonenschotels in stazak, waaronder een linzencurry en kidneybonen chili, zijn geïnspireerd op de populairste maaltijden met bonen wereldwijd.

&;Met onze innovaties willen we mensen helpen vaker bonen op tafel te zetten. We laten met deze nieuwe campagne Nederland zien dat dit met onze nieuwe stazakken nog nooit zo lekker en eenvoudig is geweest&;, zegt Nicole Freid, Directeur Marketing & Innovatie van HAK.

Sinds de start van de ‘Bonen erbij’ campagne begin 2015 en de succesvolle introductie van bonen in stazak vorig jaar realiseerde HAK een stijging van 18% in verkoopvolume. Dit betekende tevens een stimulans voor de totale bonenmarkt (+15%). Volgens HAK is het einde van de groei nog lang niet in zicht. 

HAK won gisteren  voor de ‘bonen erbij’ campagne.







Credits campagne
Klant: HAK B.V. – Nicole Freid, Amy Rietmeijer
Bureau: ETCETERA
reatie: Maarten Remmers en Wouter Voges
Business Director: Irene Harte
Strategie: Olaf Arkauer
RTV: Marieke Prette
Productiemaatschappij: Czar Regisseur: Rogier van der Ploeg
Producer: Josepha Dhondt en Karlijn Paardenkoper
Postproductie: Kapsalon
Geluid: Earforce

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie