Creatie & Campagnes

Heineken en bureau Boomerang pakken uit met 13 billboards op Times Square

Claartje Vogel, redactie | 31 januari 2018, 10:50

Het Nederlandse bureau maakte de campagne oorspronkelijk voor sociale media.

Heineken presenteert een gigantische billboardcampagne op Times Square in New York. 28 dagen lang vertelt het Nederlandse biermerk zijn verhaal via 13 grote schermen. Het Amsterdamse bureau Boomerang is verantwoordelijk voor de campagne. Focus op smaak en kwaliteit De video’s op de billboards waren ...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Boomerang Heineken Amerika

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs