High end cosmeticamerk Clinique gaat samen met TED op de intelligente toer

High end cosmeticamerk Clinique nodigt samen met TED vrouwen uit om een 'smart' idee in te zenden

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Clinique, toonaangevend op het gebied van luxe schoonheidsverzorging gaat wereldwijd samenwerken met TED, het non-profitinitiatief met als motto ‘Ideas Worth Spreading’.

Vanaf 18 juni start het Nederlandse online platform voor het werven van een nieuw unieke idee. Het beste idee wordt beloond met 20.000 dollar ter financiering van de uitvoering, en de winnaar krijgt de gelegenheid om het idee te delen met de vrouwen uit de serie Smart Women tijdens de TEDWomen Conference in 2016. Zie uitlegvideo hieronder.

 

Clinique stelt vast dat &;smart&; vrouwen wereldwijd het verschil maken. Op , presenteert Clinique drie vrouwen die het merk bewondert. Dat zijn Jane Chen, Jessica O. Matthews en Erin Bagwell: 


Jane Chen, Healthcare Innovator & CEO of Embrace Innovations
&;TED collega Jane Chen is mede-oprichter van Embrace, een sociale onderneming die tracht om de miljoenen prematuurtjes in ontwikkelingslanden te helpen door middel van een veilig en goedkoop ontwerp ter vervanging van een dure traditionele couveuse.&;

 


 

Jessica O. Matthews, Playful Entrepreneur & CEO of Uncharted Play
&;Zij is de kracht achter SOCCKET, een voetbal die voorziet in een bron van propere groene energie door de kinetische energie die gegenereerd wordt, om te zetten in elektrische energie die genoeg stroom kan voorzien voor kleine apparaten.&;

 


 

 

 

Erin Bagwell, Feminist Storyteller & Director of "Dream, Girl"
&;"Dream, Girl" is een documentaire die het verhaal vertelt van vrouwelijke ondernemers en heeft als doel de publieke perceptie van de maatschappelijke rollen die vrouwen kunnen vervullen, te veranderen. Wordt verwacht in herfst 2015.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie