Premium

Hoofd Allerhande volgt Desiree Vernie op als hoofd marcom bij Hema

Rutger Anema maakt na 6,5 jaar Albert Heijn de overstap naar Hema.

Na 3,5 jaar Hema, waarvan 2,5 jaar als ‘head of marketing & communications’, verlaat Desiree Vernie Hema. Zij wordt per 14 mei opgevolgd door Rutger Anema, tot nu ‘head of Allerhande, bonus & promotions communication’ bij Albert Heijn. Voor Albert Heijn was Anema onder meer in dienst bij Douwe Egberts en Mars.

Rapportage
Anema rapporteert in zijn nieuwe positie aan Adriana Hoppenbrouwer, cmo bij Hema.

 

Nieuw hoofd Allerhande
Albert Heijn heeft al een opvolger voor Anema klaarstaan. Carlijn Zandbergen (foto links) neemt zijn positie per 3 april over. Zandbergen trad in 2008 aan bij Albert Heijn, vanaf 2014 in de functie van director media & brand engagement. Voor Albert Heijn was ze marketeer bij Telegraaf Media Groep.

 

Met dank aan Albert Heijn voor foto van Rutger Anema

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie