Merk & Strategie

Ikea en Hasselblad verheffen het volk met prijswinnende fotokunst voor thuis

Roderick Mirande, redactie | 12 februari 2018, 16:42

Limited? Niet echt. De kunstcollectie ‘NORRHASSEL’ maakt topfotografie bereikbaar voor ‘the many’.

De ingelijste afbeeldingen die verkrijgbaar zijn bij Ikea (de vuurtoren in de branding, de Brooklynbridge bij zonsondergang, New York, Parijs), worden niet per definitie gezien als een bewijs voor goede smaak. (Cabaretier Peter Pannekoek zei daar recent in het programma ‘Dit was het nieuws’ nog over...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Ikea Hasselblad

Meer in channel Merk & Strategie

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs