ING: 95% klantcontacten over twee jaar 'mobiel'

ING Nederland verwacht over twee jaar 95% van alle klantcontacten via de tablet en de smarthpone af te handelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dit maakt ING Nederland bekend in het eigen , waarmee zij klanten en stakeholders informeert over de actuele ontwikkelingen en resultaten van het bankbedrijf in Nederland.

Op dit moment maken 1,1 miljoen klanten dagelijks gebruik van de ING Mobiel bankieren app. Over 2 jaar zal naar verwachting zo’n 95% van alle contacten met klanten via mobiel en tablet verlopen.

De bank wil haar leidende positie in mobiel bankieren uitbouwen. Ook komend jaar wordt daarom volop geïnvesteerd in innovaties op het gebied van mobiel bankieren. zegt Nick Jue, directievoorzitter van ING Nederland: 'Zo starten we dit jaar met de mogelijkheid om met een mobiele telefoon bij de kassa te betalen en kunnen klanten straks ook live in gesprek met onze adviseurs via Mijn ING of de app.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie