ING kiest Draftfcb voor direct

ING Nederland heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor Draftfcb als nieuw bureau voor Directe Communicatie en de ING Kantoren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Draftfcb wordt ingeschakeld voor de ontwikkeling van activerende campagnes in direct (e-)mail en kantoren voor de verschillende producten van ING, zoals sparen, beleggen, betalen en hypotheken. Daarnaast zal het bureau verantwoordelijk worden voor de doorvertaling van ATL campagnes binnen de genoemde kanalen.

Hiervoor werkte ING met verschillende bureaus samen. Volgens woordvoerder Daan Heijbroek was dit ook de reden voor de bureauoriëntatie. 'ING wilde meer structuur aanbrengen in de directe communicatie en de versnippering tegen gaan.' Het thema-account is ondergebracht bij UbachsWisbrun/JWT.

Draftfcb blijkt niet het enige bureau voor Directe Communicatie te zijn. Het bureau Boemmm, wat al voor ING werkte, heeft zich in de oriëntatie opnieuw bewezen en blijft voor ING werken, zo laat Heijbroek weten. (Toevoeging 6 september).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie