Creatie & Campagnes

Intel focust op de toekomst in nieuwe campagne

Christian Manuputty, redactie | 19 april 2017, 11:07

‘The Future’ als hoofdpersoon om het belang van de toekomst aan te stippen.

Intel lanceert een wereldwijde b2b-marketingcampagne met in de hoofdrol het personage ‘The Future’ en steracteur Jim Parsons. De campagne focust zich op sectoren waar Intel bezig is om aan de toekomst te bouwen door zich bezig te houden met bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie.

In de eerste commercial van de campagne, genaamd The Future of Artificial Intelligence, is een gesprek te volgen in de trein tussen The Future en Jim Parsons. The Future klaagt dat de meeste mensen bang voor hem zijn. Parsons overtuigt The Future er echter van dat Intel hem wél waardeert.

De campagne is ontwikkeld in samenwerking met TBWA\Chiat\Day, onderdeel van Omnicom. Op 25 april zal de tweede commercial, genaamd Autonomous Driving,  worden uitgebracht als onderdeel van deze campagne.

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items artificial intelligence Intel

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs