IPG Mediabrands Netherlands begint OOH-divisie Rapport

IPG Mediabrands Netherlands begint per 1 maart haar eigen Out-Of-Home (OOH) divisie Rapport Netherlands.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Rapport is een planning- en buyingunit gespecialiseerd in OOH en digital OOH. Rapport wordt in navolging van de Verenigde Staten, Engeland en India in Nederland geïntroduceerd.

Rapport is onderdeel van Magna Global. Aschwin de Bruijn wordt in Nederland Head of Rapport. Hein Asser vervult als Contract Director Rapport een belangrijke rol op het gebied van inkoop. Planning en tooling wordt verzorgd door zes planners, bijgestaan door de afdeling Marketing Sciences. Rapport Netherlands heeft samen met Marketing Sciences en Magna Global de geo-marketingtool Optimatch ontwikkeld.

Aschwin de Bruijn: &;Met de lancering van Rapport maken we zowel qua planning als buying een belangrijke professionaliseringsslag. OOH advertising krijgt hiermee binnen IPG Mediabrands een nog grotere focus en de aandacht die het verdient. Zeker de digitalisering van OOH heeft mijn interesse en biedt volop nieuwe kansen voor adverteerders.&;

IPG Mediabrands is de holding van de mediabureaus UM, Initiative en BPN.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie