Jeroen Hillenaar begint Hillenaar Outdoor

Zijn bedrijf exploiteert meer dan 700 abri’s, billboards, digitale out-of-home media en een landelijk netwerk voor scholieren.

Daarmee is Jeroen Hillenaar terug bij wat hij in 1990 begon en toen nog Hillenaar Outdoor Advertising heette. Dat outdoorbedrijf werd een landelijke speler. In 2001 kocht het Amerikaanse Clear Channel zijn bedrijf, dat nog een tijdje Clear Channel Hillenaar heette. Vorig jaar verliet hij het bedrijf.

Digitale innovatie is een belangrijke pijler voor Hillenaar Outdoor, dat vooral in de randstad actief is. 

Het abrinetwerk van Hillenaar Outdoor omvat meer van 700 vakken in voornamelijk Zuid-Holland, een billboardnetwerk in Rotterdam en 'Digital City Abri’s' op De Pier in Scheveningen. Daarnaast is er een digitaal billboard in het centrum van Leiden en een reclamemast langs de A5 in Amsterdam. Ook valt het TENQ Netwerk onder Hillenaar Outdoor. Dat werd onlangs nieuw leven ingeblazen.

Digitale uitbreiding
Volgens Hillenaar zelf is dat allemaal nog slechts het begin.  'We zetten fors in op – vooral digitale – uitbreiding van ons portfolio. Er wordt voortdurend geïnvesteerd in nieuwe objecten die het bereik van het netwerk op een relevante manier vergroten. Het gaat daarbij niet zozeer om aantallen maar om media met impact.'

In januari betrekt de onderneming een nieuw kantoorpand in Leiderdorp. Hillenaar: 'Dit is nodig om al ons personeel te kunnen huisvesten en we anticiperen op groei van het bedrijf. We gaan investeren in het salesteam en de marketingafdeling.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie