Premium

John Cleese is toe aan een brilletje in nieuwe Specsavers-commercial

Na 36 jaar keert Basil Fawlty terug op het scherm.

al in het nieuwe jaar een commercial te presenteren met een hoofdrol voor de Britse acteur.

In de nieuwe commercial van de internationale retailketen krijgt de hoteleigenaar het aan de stok met de automatische voice control van zijn auto. De scene is gebaseerd op een fragment uit de beginjaren van de serie Fawlty Towers en is volgens Specsavers daardoor ‘een feest van herkenning’.

De commercial is sinds 4 januari te zien op televisie en online.

Behind the scenes:

Credits
Project: Fawlty Car
Client: Specsavers, Richard Holmes (Marketing Director)
Creative Agency: Specsavers Creative
Creative Director: Graham Daldry
Creative Team:  Graham Daldry, Simon Bougourd, Neil Brush, John Cleese
Agency Producer:  Sam Lock
Media Company: Manning Gottlieb OMD
Prod Co: Blink
Director: Tim Bullock
Prod Co Producer: Ewen Brown
Post Production: MPC
Editor: Mark Burnett at Whitehouse Post
Audio Post Production:  Simon Capes at Soho Square Studios
Exposure: TV, VoD, Twitter, Facebook, YouTube

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie