John West en Servero kiezen voor creatief bureau Superrebel

De bekende leverancier voor ingeblikte vis en het appelmoesmerk kiezen een nieuw bureau.

Het Bredase bureau Superrebel gaat komend jaar aan de slag voor twee nieuwe klanten: John West en Servero.

Van Etcetera naar Superrebel
De bekende leverancier van ingeblikte vis was sinds 2016 klant bij Etcetera. Na een intensieve pitch kiest John West (onderdeel van Thai Union) bureau Superrebel voor alle lokale campagnes en activaties.

Merkintroductie
Verder gaat Superrebel het merk Servero 100% Appelmoes (onderdeel van het Nederlandse familiebedrijf Coroos) introduceren. Dit is appelmoes zonder toegevoegde suiker op basis van een uniek verhittingsprocedé. Door het ongezonde imago (veel suiker), weinig vernieuwing en 'onzichtbaarheid’ van het conservenschap daalt de omzet van de totale appelmoescategorie in de supermarkt al jaren. Met 100% appelmoes zonder toegevoegde suiker, wil Servero “de complete appelmoescategorie herdefiniëren” (lees meer).

Dat doet Servero met de introductiecampagne 'Hier hebben we niets aan toe te voegen'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie