Creatie & Campagnes

Jonathan van Loon en Daniel Ashkol naar Leo Burnett

Redactie | 7 augustus 2017, 14:48

Leo Burnett, onderdeel van Publicis One, heeft zijn creative vloer versterkt.

Jonathan van Loon en Daniel Ashkol werkten eerder bij bureaus als Selmore, DDB & Tribal Amsterdam, Doom & Dickson, JWT Amsterdam, McCann Amsterdam en Clemenger BBDO Sydney, waar ze zowel nationaal als internationaal prijswinnend werk maakten.

In mei werd bekend dat Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder de creatieve directie van Publicis One vormen. Zij melden over de komst van Van Loon en Ashkol: ‘Daniel en Jonathan zijn echte cross over creatieven. Ze hebben affiniteit met een hoop disciplines. Goed voor de creatieve slagkracht binnen Publicis One.’

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

bedankt

(8 augustus 2017, 9:01)
mooi!
Avatar

Mooi!

(10 augustus 2017, 9:49)
bedankt

Gerelateerde items Publicis One

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs