Kakhiel neemt Snapchat Domino’s over

Internetfenomeen Kakhiel daagt via het Snapchat-account van de pizzaketen scholieren en studenten uit.

Take-over

Tot en met aankomende vrijdag plaatst Kakhiel eigen content op het Snapchat-kanaal van Domino’s (dominos_nl) onder het mom van een take-over. Jongeren wordt opgeroepen deel te nemen aan verschillende uitdagingen en als beloning kunnen ze bijvoorbeeld gratis pizza&;s winnen voor hun klas. Doel is de jaarlijkse stuntweek en het Snapchat-kanaal van de pizzaketen onder de aandacht te brengen.

Het is de eerste Snapchat-take-over met een influencer uit het fun & entertainment-gebied, opgezet door media-exploitant Adfactor. Kakhiel heeft 500.000 fans op zijn blog, 250.000 volgers op Facebook, 350.000 op Instagram en sinds kort een populair Snapchat-account. ‘In de brede media-aanpak bereiken we zoveel mogelijk consumenten om kenbaar te maken dat deze week stuntweek is. Snapchat is nieuw in deze mix en uitstekend om vooral scholieren en studenten te bereiken’, zegt Casper Mooyman, digital manager bij Domino’s. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie