Karvan Cévitam-campagne presenteert mini-flesje als ‘nieuwe zomerhit’

De campagne is bedoeld om mensen te activeren hun onderweg-moment te delen.

 tekent voor de realisatie voor de campagne.

Met kunnen consumenten waar dan ook smaak toevoegen aan hun leven. Wie zijn ‘onderwegmoment’ deelt met maakt kans op een ritje in de KC GO-limo uit de commercial.

Influencer launch

‘Tijdens de lancering van de campagne heeft Boomerang Create 25 influencers/vloggers uitgenodigd voor een boottocht over de grachten van Amsterdam’, voegt Michael van Os, account executive Boomerang Create, toe.  

‘De vaart, gehost door Jan Kooijman en Jan Versteegh, werd ook van wat extra smaak voorzien met muziek, een lasershow en heerlijk eten. Exact wat KCGO ook doet: het voegt smaak toe aan je water voor onderweg.’

De campagne is sinds deze week online te zien:

Lanceringsvaart:

- EEN TIKJE BALDADIG - LIFE OF YVONNE

Credits
Bureau: Boomerang Create

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie