Premium

Kieskeurig.nl kiest voor Being There

Na een strategische oriëntatie heeft Kieskeurig.nl gekozen voor Being There. Het eerste werk gaat vrijdag on air.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een strategische oriëntatie heeft Kieskeurig.nl, een platform van Sanoma Digital, gekozen om haar communicatiebelangen onder te brengen bij Being There. Het bureau heeft de nieuwe campagne ontwikkeld die vrijdag 24 oktober van start gaat. 

Volgens Mirelle Bos van Sanoma Digital staat Kieskeurig.nl van oudsher bekend als een vergelijkingssite voor producten waar je als consument reviews van wilt lezen, zoals televisies en andere elektronica. Bos: &;Onze nieuwe campagne laat zien dat je ook voor producten uit andere categorieën bij Kieskeurig.nl terecht kunt. Dit volgt op een vernieuwing van de kieskeurig.nl website en een sterk uitgebreid aanbod. Het aanbod is verbreed en verdiept naar onder meer meubels, woonaccessoires, kleding, schoenen en cadeaus.&;

De campagne gaat van start met tv-commercials (waarvan hieronder twee te zien zijn), radio en een online actie rond de woonafdeling van Kieskeurig.nl. Consumenten worden opgeroepen online mee te zoeken naar de verloren huissleutels om een woonkamer naar keuze te winnen.

Credits
Bureau: Being There
Opdrachtgever: Sanoma Digital/Kieskeurig.nl  (Mirelle Bos en Leonie Ruhe)
Strategie: Edward Stolze
Creatie: Alwine de Jong, Wilbert Leering, Pieter Scheltema, Peter Zeehandelaar
Account: Olivier Koning, Sarah van der Steege
RTV producer: Nikki Haighton
Productie online: No Protocol
Productie TV: first on mars
Regie: Herman Poppelaars
Editor: MRTN Martin Heijgelaar
Online, geluid: The Ambassadors
Animatie: Pedri Animation

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie