Lange shortlist Cyber voor Nederland

Dinsdagochtend werden in Cannes de shortlists vrijgegeven van de categorieën Radio, Design en Cyber.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onder de 169 vermeldingen op de Design shortlist, is geen een van Nederlandse origine. Radio telt 185 campagnes op de shortlist, één daarvan komt uit Nederland. In de categorie Cyber – 172 shortlistvermeldingen in totaal – doet Nederland wél goed mee: 9 vermeldingen. Vooral Obsessed with Sound van Philips door Tribal doet het goed met vier vermeldingen in de verschillende subcategorieën.

Radio:
Rotterdam Marathon, Skins Muscle Compression Sports Wear – Iris (Clothing, Footwear & Accessories)

Cyber:
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Other Consumer Products (including Durable Goods))
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Music/Sound Design)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Interface & Navigation)
Philips Obsessed with Sound – Tribal DDB (Best Digitally Led Integrated Campaign)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Illustration and Graphic Design)
Volkswagen Fanwagen – Achtung! (Community Applications)
Volkswagen Linkeduit – Achtung! (Community Applications)
LG Thief – Y&R (Viral Video)
Coca-Cola Sitelets – Wieden + Kennedy (Viral Marketing)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie