Lassie komt met Sushi Party

Sushi bestellen is duur. Daarom introduceert rijstmerk Lassie de Sushi Party. Epidemie bedacht de bijbehorende campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lassie stelt vast dat bijna iedereen sushi heerlijk vindt: &;De meesten van ons vinden het zelfs zo lekker dat ze het veel vaker willen eten.&; Er zijn echter twee obstakels. Nederlanders vinden het &;best een gedoe&; om zelf sushi te maken en om elke keer de portemonnee te trekken, vinden we te duur: &;Altijdbestellen is een duur alternatief.&;

De oplossing die Lassie aandraagt luidt, doe zoals men in Japan doet: &;Als je daar een feestje geeft of vrienden thuis uitnodigt, maakt iedereen de sushi gewoon zelf aan tafel. Zo’n Sushi Party kan je nu ook makkelijk thuis geven dankzij Lassie.&;

Middels (bureau: Epidemie), laat Lassie Nederlanders kennis maken met deze andere manier van sushi eten. Epidemie: &;Te beginnen door vooraanstaande foodbloggers & BN-ers uit te nodigen voor de eerste Sushi Party in Nederland.&; Daarmee werden volgens het bureau vervolgens tienduizenden volgers geïnspireerd.

Bekijk hier de beelden van de eerste Sushi party:


 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie