Lectric Groep lanceert Relevance

Ellen Elsinghorst, redactie | 7 februari 2014, 13:49

Internetdienstverlener Lectric Groep breidt uit met een tak voor contentstrategie. De nieuwe organisatie, genaamd Relevance, richt zich op contentstrategieën die bijdragen aan (online) doelstellingen.

adviseert organisaties hoe ze het internet optimaal kunnen inzetten voor relevante communicatie met hun klanten en helpt bij de implementatie met het ‘content first’-principe.

Jan-Hein Schouten, algemeen directeur Lectric Groep: ‘Een contentstrategie biedt klanten houvast om klantcentrisch te denken en content effectiever in te zetten, zodat deze relevant is en bijdraagt aan de (online) doelstellingen. ‘Content first’ houdt in dat we de (digitale) middelen pas aan het einde van het proces invullen. Hierdoor sluiten ze nauwer aan op klantbehoeften. (…) Bedrijven die alleen nog maar heel hard content produceren en zo werken aan hun seo  gaan de wedstrijd verliezen. Content in combinatie met relevantie is key.’

 

Relevance staat onder leiding van Marja Koster, op de foto in het midden. Links Paul Hinze, coo, en rechts Jan-Hein Schouten (algemeen directeur).

is in 1997 opgerichte en heeft inmiddels 200 medewerkers.

Over de auteur

Ellen Elsinghorst
eindredacteur Communicatie Lees meer over Ellen Elsinghorst

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Relevance Lectric Content