Lemon Scented Tea houdt derde The Story Expeditions

Tijdens de vier Story Expeditions gaat het bureau op zoek naar manieren hoe merken relevant kunnen blijven in een tijd waarin mensen steeds sneller zijn afgeleid.

De expeditions zijn vier boottochten door Amsterdam. Marketeers en storytelling-experts onderzoeken hoe je met een duidelijk conflict meer betekenis, spanning, gedrevenheid en samenhang voor je merk creëert.

Thema's van de vier expedities zijn achtereenvolgens 'Een conflict geeft je merk betekenis', 'Campagnes met een conflict vergeet je niet', 'Je tegenstander als change agent en 'Het merk als contentmotor'.

De week na de laatste Story Expedition volgt een extra seminar op kantoor bij Lemon Scented Tea. Daarbij wordt een aantal cases besproken waarbij merken hun merkstrijd centraal hebben gezet. 

The Story Expeditions zijn op 28 juni, 20 juli, 16 augustus en 5 september. Deelnemen: Mail naar gijs@lemonscendtea.com

Een verslag van The Story Expeditions is binnenkort te lezen op Adformatie.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie