Lemz tekent voor twee commercials van de Staatsloterij

Voor de speciale WK Oranjetrekking van de Staatsloterij, maakte Lemz deze twee commercials onder het motto 'Geloof erin'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Staatsloterij vroeg aan Lemz om de Staatsloterij neer te zetten als trotse sponsor van Oranje en om aandacht te creëren rondom de diverse trekkingen. Het finalestuk is de speciale Oranjetrekking tijdens het WK.

De bijbehorende mood tekst van Lemz: &;Als je niet gelooft in je kansen, zal je ook niet winnen. Dat geldt voor het Nederlands elftal tijdens het WK, maar ook voor iedereen die meespeelt met de Staatsloterij . Dus wees optimistisch, geloof erin! Met deze gedachte willen we Nederland (weer) in positieve sferen brengen. Want als je gelooft dat je kan winnen, dan wil je meedoen en meespelen. Vergroot het de spanning en de voorpret vooraf.&;

 

CREDITS TVC
Bureau: LEMZ
Animatie: Storm post production
D.O.P.: Philip Blaubach
Editor: Jeroen Mol, Oscar Marmelstein
Geluid (sound design): Massive Music
Klant: Marcel Ribbens, Kim van Dusseldorp, Martin Westerlaken
Productie: Fat Fred
Regie/regisseur: Jeroen Mol

CREDITS ACTIVATIE
Bureau:LEMZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Betrokken bedrijven:

s.v.p. alleen bedrijfsnamen invullen die van toepassing zijn

Productie

Fat Fred

Geluid

Sound Circus

Media

Universal Media

Muziek

Massive Music

Online

 

Postproductie

The Ambassadors

 

 

 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie