Creatie & Campagnes

LOI wil weten: Waar sta jij?

Redactie | 3 januari 2018, 11:42

In de campagne vertellen 'echte' mensen wat hun beweegredenen waren om verder te studeren.

Aan het begin van een nieuw jaar stellen veel mensen nieuwe doelen voor zichzelf. LOI speelt daar op in met een nieuwe campagne, die N=5 heeft ontwikkeld.

Na de verhalen die mensen vertellen over hun redenen om verder te studeren, stelt LOI de kijker de vraag: En waar sta jij?.

N=5 maakte naast tv-commercials veertig kortere video’s met oud LOI-studenten die hun eigen inspirerende verhaal vertelden. Dit 'video-content ecosysteem' geeft LOI de mogelijkheid om voortbouwend op het bereik van de tv-campagne steeds nauwer te targetten met voor de ontvanger relevante boodschappen. Ook is er een radiocampagne.

De nieuwe campagne maakt onderdeel uit van het merkthema ‘Groei door'.
 

Credits

Klant: LOI
Bureau: N=5

N=5
Concept: Lukas van de Ven, Romke Oortwijn
Concept Digital: Olaf van der Geld
Design: Jan Jesse Bakker
Strategie: Bastiaan Weers
Account: Ole Christern, Astrid Witteveen, Mette Ouborg
RTV Producer: Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Halal
Regisseur: Mea Dols de Jong
Productie: Job Sanders
DOP: Lex Brand

LOI
Jos van Eyken, Jan Jelle Bouma, Marcel Bierenbroodspot

Over de auteur

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

192.168.1.1

(10 januari 2018, 15:41)
Ik zal dit artikel toevoegen aan mijn bladwijzers om altijd de kans te hebben hier terug te komen en het opnieuw te bekijken

Gerelateerde items Loi N=5

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs