LVB en G+J Custom Content pakken prijs bij internationale Content Marketing Awards

Nederlandse cases Journey of Blood voor Sanquin en #nsfavourites voor NS goed voor internationaal succes

Deze week vielen de Nederlandse contentmarketingbureau LVB en G+J Custom Content in de prijzen bij de internationaal hoog aangeschreven Content Marketing Awards.

LVB sleepte brons in de wacht met de case Journey of Blood voor Sanquin in de categorie Best Distribution Strategy. (Zie video)

G+J Custom Content nam een award mee naar huis voor de case #nsfavourites voor NS, en wel in de categorie Best Topic-Specific Blog. Dit is #nsfavourites.

Naast de award noteerde LVB ook nog drie nominaties:

  • Best B2B – Uitblinkers, Ziggo Zakelijk
  • Best Video singular – Achter de knoppen bij de Amsterdam ArenA, Nuon Zakelijk
  • Best Video series – Niets te verbergen, Livera

G+J Custom Content wist zelfs zeven nominaties op zijn naam te schrijven:

  • Best Content Marketing ROI/Measurement Program - SPOOR | NS National Dutch Railways
  • Best Multi-Author Blog - #nsfavourites | NS National Dutch Railways – NS Dutch National Railways
  • Best Transportation (Air/Auto/Rail/Ship) Publication - Msafiri | Kenya Airways
  • Best Hospitality/Travel Publication - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best PRINT Publication – Editorial - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best Series of Articles - Holland Herald | KLM Royal Dutch Airlines
  • Best Overall Editorial – PRINT - Msafiri | Kenya Airways

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie