MacDonald gaat naar TBWA\NEBOKO

Hij gaat aan de slag als Strategy Director

Strateeg stapt op 15 augustus over naar TBWA\NEBOKO. Hij komt van LEMZ, waar hij strategisch verantwoordelijk was voor de herpositionering van Ikea. Daarvoor werkte hij als strategy director bij Ogilvy & Mather Amsterdam en bij Omnicom Media Group, waar hij drie jaar verantwoordelijk was voor de branded content strategie van Vodafone/The Voice of Holland.

Michel MacDonald: &;Ik houd van uitdagingen en die zijn er bij TBWA\NEBOKO in overvloed. Verder spreken de breedte en gevarieerdheid van de werkvloer mij enorm aan: er werkt een indrukwekkend aantal toptalenten.&;

Rik Ledder, Managing Director van TBWA\NEBOKO: &;Mediakeuze, activaties en storytelling lopen steeds meer door elkaar en ik denk dat Michel daar met zijn achtergrond goed bij kan helpen. Dankzij zijn jarenlange ervaring kan hij ideeën verbinden en naar een hoger niveau tillen.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie