MacGyver maakt 'Stop de Plofkip' -spot voor Wakker Dier

De goedkope kipfilet in het schap van de supermarkt is eigenlijk een dier dat een rotleven heeft gehad, zo toont de nieuwste Wakker Dier-commercial, gemaakt door MacGyver en Avalance.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Plofkippen worden in zes weken tijd vetgemest tot vleeshomp van ruim twee kilo en lijden aan overgewicht, kreupelheid en voetzweren.
Zo belanden dagelijks zo'n 250 duizend plofkippen voor een spotprijs in de Nederlandse supermarkten.
De nieuwe Wakker Dier-spot verbeeldt de lijdensweg van de plofkip in omgekeerde chronologische volgorde.

Credits:

Creatie: Martijn Scheutjens, Peter van der Helm (Avalance)
Regisseur: Allard Zoetman
Producer: Rinie Jansen (MacGyver Amsterdam)
Post productie: MagGyver Post
D.O.P.: Daniël Gallenkamp
Muziek: Rimer Veerman
Geluidsstudio: MacGyver Noise
Verantwoordelijk bij Wakker Dier: Martijn Scheutjens

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie