Mango bouwt samen met Shazam een in-store muziek-app

De Spaanse retailer biedt de muziekdienst aan in 20 winkels in Spanje.

Klanten kunnen via Shazam toegang krijgen tot de afspeellijsten van Mango en nummers kunnen kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen.

Het project is uitgevoerd door Mood Media.

Het in-store programma bevat exclusieve content, zoals campagnes, speciale aanbiedingen en de nieuwste collecties van het seizoen. Daarnaast krijgen de gebruikers toegang tot alle sociale netwerken, inclusief het eigen Spotifykanaal dat in augustus 2016 werd gelanceerd.

Mobiel betalen
Mango digitaliseert in rap tempo zijn winkels. Op dit moment worden meer dan 64 procent van de online aankopen van het bedrijf via de smartphone gedaan. Daarnaast werkt het bedrijf met twee nieuwe digitale projecten, e-Ticket en digitale tester, en is er sinds het einde van het jaar een betalingssysteem voor mobiel betalen ontwikkeld om het inkoopproces in de winkels te stroomlijnen.

Andere adverteerders waar Shazam mee werkt, zijn onder andere Coca-Cola, KFC, Target, Macy’s en Nike.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie