Masha Kodden stapt ook over naar Telefoongids

In navolging van Erik Hoekstra stapt ook marketing directeur Masha Kodden over van VNU Media naar De Telefoongids (DTG)

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Kodden (42) start per 1 juli 2012 als Director Marketing Communicatie. In deze functie is zij verantwoordelijk voor de nieuwe communicatiestrategie en de disciplines marketing communicatie, pr, arbeidsmarktcommunicatie, social media, sponsoring, media-inkoop en events. Tevens treedt zij toe tot het management team.

Eerder deze week kondigde DTG aan dat VNU Media topman Erik Hoekstra per 15 september 2012 aantreedt als de nieuwe ceo van het bedrijf. Kodden werd twee jaar geleden benoemd als marketing directeur bij VNU Media. Daarvoor bekleedde zij diverse uitgeef- en marketingfuncties op het snijvlak van online en print media, onder meer als uitgever van Intermediair.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie