Premium

Maxeda stelt JWT Amsterdam aan voor Praxis in Nederland en voor Brico en Plan-It in België

De bouwmarktketen neemt afscheid van McCann Amsterdam en Jump!.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;We hebben samen mooie resultaten behaald, maar wij hebben behoefte aan verandering,&;  zo bevestigt Roy van Keulen, Group Director Brand, Content & Digital van Maxeda DIY Group.

Van Keulen: &;We hebben deze verandering gevonden in JWT dat ons nieuwe strategische bureau wordt voor al onze communicatie in België en Nederland. In Nederland gaat JWT Retail ook de folder maken.&;

is naar eigen zeggen marktleider in de Doe-Het-Zelf markt in de Benelux met 376 winkels en bijna 7.000 medewerkers.

De groep heeft vier DHZ-winkelketens: Praxis en Formido in Nederland, Brico in België en Luxemburg en Brico Plan-It in België.

In maart 2012 werd Praxis bij Ideas For Brands | McCann, zoals McCann toen nog heette, en bij Jump!.

Yune, dat ook voor Praxis werkt, zal dit blijven doen.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie