Maximum komt met Social Recruitment Monitor

Bureau voor arbeidsmarktcommunicatie Maximum introduceert de online tool Social Recruitment Monitor (#SRMonitor). Deze toont aan wat wereldwijd de activiteiten van werkgevers op sociale media zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De is een op feiten gebaseerde microsite die wekelijks de activiteiten van (internationale) ondernemingen op de belangrijkste sociale netwerken registreert en analyseert. Op dit moment worden wereldwijd de activiteiten op Facebook gemeten. Binnenkort worden ook de social mediakanalen Twitter, LinkedIn en YouTube toegevoegd en worden er landen specifieke monitors toegevoegd.

Alle werkgevers die momenteel Facebook gebruiken, kunnen hun activiteiten op sociale media vergelijken met de concurrentie. Ze kunnen hun activiteiten meten in termen van aantallen fans/‘likes’ (‘vind ik leuk’), aantallen interacties, aantallen ‘postings’ (of posts) en zelfs op de ‘engagement ratio’ per pagina op Facebook. De monitor laat ook zien of ze stijgen of dalen in de monitor. De monitor wordt gerangschikt op basis van de MXMM-Index, een gewogen index score.

Op dit moment worden 36 internationale werkgevers weergegeven in de monitor. Bedrijven kunnen zich gratis aanmelden voor de Social Recruitment Monitor.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie