MediaBookers en Bannerwise willen online adverteren volledig selfservice maken

De twee partijen zijn een samenwerkingsverband aangegaan.

Bannerwise is de online bannertool en MediaBookers is het gratis online mediaboekingsplatform van mediabureau Abovo Media. Beide partijen willen inspelen op de trend dat ondernemers, marketeers en adverteerders &;alles zelf willen doen op het gebied van media-inkoop&;.

Joost Kortlever (foto links) van Bannerwise: ‘Display advertising was niet toegankelijk voor iedereen, mede vanwege de complexe eisen die gesteld werden rondom creatie. Wij hebben dat proces doorbroken met een gebruiksvriendelijke tool waarmee je geen kennis nodig hebt van code en design. De samenwerking met MediaBookers zorgt voor een compleet nieuwe gebruikerservaring: het hele proces is selfservice, van media-inkoop tot de inzet van creatie.&;

Jimmy van Dok, manager Innovatie bij MediaBookers: ‘Beide partijen denken hetzelfde over online adverteren: dat moest een stuk simpeler en efficiënter. Je maakt in één template je banner op, kiest je budget en eventueel je locatie, en direct staat jouw uiting op de grootste nieuwssites. Als gebruiker houd je tijdens en na de campagne realtime inzicht in de resultaten, door het gratis dashboard en integratie met Google Analytics.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie