Premium

MediaMonks 5 keer genomineerd voor Cannes Lions Mobile

DDB & Tribal eenmaal genomineerd met Vodafone-campagne.

De shortlist Mobile is bekend: MediaMonks is vijfmaal mede genomineerd. Driemaal voor productiewerk voor Legoland Florida (de gps-game Quest to Legoland, bureau VML):

Het bureau werkte mee aan de campagne Tummyfish (een spel waarbij kinderen water moeten drinken om de ‘vis in hun buik’ te voeden) voor Nestle United for Healthier Kids (bureau: OgilvyOne Middle East):

En aan de campagne Dream Runner van Old Spice, voor Wieden + Kennedy:

Deelnemers aan de actie moesten een parcours rennen in de vorm van hetgeen ze wilden winnen: een gitaar, een boot, een hond…

DDB & Tribal Worldwide tenslotte werd genomineerd voor de antistotter-campagne voor Vodafone, Get the Flow. Productie was in handen van Awful Men en Wefilm.

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie