MediaMonks wint GP en 13 Cannes Lions

Voor productiemaatschappij MediaMonks was Cannes een groot succes met een Grand Prix, vier goud, een zilver en acht brons.

MediaMonks won met zeven projecten voor zes verschillende bureaus. In totaal stond het Nederlandse bedrijf op 56 shortlists rond twintig campagnes. 

MediaMonks ceo Victor Knaap: &;Als je op de shortlist komt dan is dat een grote erkenning voor elk werk dat je maakt. Dat zo veel van onze projecten hebben gewonnen, is fantastisch. Het is voor mij dit jaar duidelijk geworden hoe sterk we in de breedte zijn geworden. Voorheen wonnen we veel in de Cyber categorie, nu was dat in vijftien verschillende categorieën, met projecten die veel van elkaar verschilden.&;

Winnende cases: 

Unfairy Tales (180LA)
Grand Prix for Good
3x Goud in Cyber
Brons in Entertainment
Brons in Film

Slow Down GPS (Forsman & Bodenfors)
Goud in Promo & Activation
Brons in Media
Brons in Digital Craft

Airforce.com (GSD&M Austin)
Zilver in Digital Craft

Canon Gig App (UncleGrey)
Brons in Entertainment for Music Lion

Pee Against the Wrong Diagnosis (Triumph Sudler Brasil)
Brons in Pharma

Meet Halfway (CP+B Los Angeles)
Brons in Cyber

BBQ Cultures (UncleGrey)
Brons in Digital Craft

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie