Creatie & Campagnes

Meezingen met de karaokecommercial van Honda

Christian Manuputty, redactie | 2 augustus 2017, 10:43

De Europese markt moet worden bereikt op een muzikale manier.

De Japanse autofabrikant Honda probeert de aandacht van de Europese consument te trekken met een commercial waarin de kijker aan karaoke kan doen. Het nummer Over The Rainbow is hoorbaar in de video, gecoverd door Joy Downer.

In de commercial rijden de modellen NSX, CR-V, HR-V, Jaxx en Civic door de Tabernaswoestijn in Spanje. De wagens rijden langs neonletters die de songtekst vormen van Over The Rainbow, waardoor als het ware een karaokevideo ontstaat. Uiteindelijk eindigen de auto's bij de slogan ‘Honda: The Power of Dreams’.

Bij het filmen van de commercial is gebruik gemaakt van drones. De regie was in handen van Scott Lyon van Outsider en Mcgarrybowen London was verantwoordelijk voor de hele campagne.

 

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Honda mcgarrybowen

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs