Merk Fryslân promoot eigen provincie met nieuwe zomercampagne

In Friesland wordt volgens deze campagne alles op een andere manier ervaren.

Vandaag lanceert Merk Fryslân de zomercampagne Friesland Style om de provincie Friesland in de schijnwerpers te zetten.

Stedentrip met kajak
Boodschap van de campagne is dat je in Friesland alles op een wat ongebruikelijke manier kunt beleven. Voorbeelden hiervan zijn een dagje welness in de modder, cityhoppen per kajak en het strand gebruiken als kinderopvang door de kinderen in te laten graven.

Met #FrieslandStyle op social media worden ook prijzen weggegeven aan degenen die een ludieke foto plaatsen met deze hashtag. Een polaroidcamera, een drone en een cursus kiten in Workum behoren tot de prijzen.

Friesland Style wordt online uitgerold en via abri’s op Schiphol en in de Randstad. Daarnaast is de campagne in Friesland tijdens verschillende evenementen zichtbaar met een levensgroot campagnebeeld waarbij het mogelijk is je hoofd erin te steken, zodat een gepersonaliseerde foto kan worden gemaakt.

Verder is er ook een fototeam op pad gestuurd om foto’s te maken voor de campagne.

Culturele Hoofdstad
Het hele jaar 2018 is Leeuwarden-Fryslân de Culturele Hoofdstad van Europa. Hierbij probeert de provincie zichzelf aan de wereld te laten zien door middel van verschillende evenementen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie