Premium

Mirabeau aan de slag voor Air France

Nieuw internationaal account voor Mirabeau, vierde airline als klant.

Mirabeau gaat de Franse luchtvaartmaatschappij helpen met strategie, concept en user experience design voor alle digitale touchpoints. Tegelijk zal het digitaal bureau een agile way of working introduceren binnen de digitale projecten van Air France. De werkzaamheden zijn inmiddels gestart en worden uitgeveord met verschillende multi-disciplinaire teams, verdeeld over Parijs en Amsterdam.

Met het airline-account tekent Mirabeau alweer de vierde airline en de tweede buitenlandse vliegmaatschappij. Het bureau werkt voor , Transavia en inmiddels alweer tien jaar voor KLM. Eerder dit jaar dat KLM haar samenwerking met Mirabeau voor drie jaar heeft verlengd. Adjan Kodde van Mirabeau laat in een reactie weten dat de (digitale) customer experience van groot belang is in de competitieve markt van airlines. &;We zijn dan ook zeer verheugd dat we onze kennis en ervaring op dit gebied nu ook mogen inzetten voor Air France.&;

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie