Creatie & Campagnes

Mona heeft nieuwe verpakking en maakt 'statement': 'Houd een plekje vrij voor elkaar'

Claartje Vogel, redactie | 6 februari 2018, 14:14

Het toetjesmerk is van mening dat we - in alle drukte - soms vergeten te genieten.

Toetjesmerk Mona presenteert een nieuwe campagne en een re-design van de verpakkingslijn. In de nieuwe actie draait het om tijd voor mensen om je heen. Tijd voor elkaar en voor toetjes Emilie Heesters (brand leader bij Mona) legt uit wat de gedachte achter de campagne is: 'In alle drukte vergeten we...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Mona toetjes Design

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs