Nederlandse bureaus winnen Lovie Awards

MediaMonks maakte nagenoeg alle Nederlandse Lovie Award-winnaars

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

DDB & Tribal won maar liefst 5 Lovies: 3 gouden, zilver en brons. Twee van de winnende campagnes wonnen ook de publieksprijs, de Peoples Lovie. Ook TBWA\, United States of Fans\TBWA, Greenberry, Red Urban en 180 Amsterdam vielen in de prijzen.

De Nederlandse winnaars:

- Best Design
- Golden lovie

- Best Flash
– silver lovie
– bronze + people’s lovie

- Brand microsite
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / KLM space – Golden + people’s lovie
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / Adidas Nitrocharge – Silver Lovie
- Bronze Lovie

- Best navigation/structure
United State of Fans/TBWA / MediaMonks / Messi Matrix – Golden + people’s lovie

- Education
TBWA / MediaMonks / The big internet museum – Bronze + people’s lovie

- Education & Discovery
– Golden + people’s lovie

- INTEGRATED MOBILE EXPERIENCE: TABLET
Greenberry/Kassa Panel – Golden + people’s lovie

- ENTERTAINMENT: TABLET
Greenberry/Kassa Panel – Silver + people’s lovie

- Games
- Bronze + people’s lovie

- Social Media Campaign
DDB & Tribal Amsterdam / MediaMonks / Be My Guest - Golden + people’s lovie

Het is de derde keer dat de Lovies worden uitgereikt aan het beste Europese digitale werk. Bekijk de voor alle winnaars.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie