Creatie & Campagnes

Nederlandse Hangover Bar wereldwijd viral

Christian Manuputty, redactie | 26 oktober 2016, 10:43

Meer dan 81 miljoen mensen zagen ’s werelds eerste Hangover Bar.

Deze bar opende tijdelijk tussen 23 september en 25 september in Amsterdam. Het was hier mogelijk voor de bezoekers om zo snel mogelijk te herstellen van hun katers. In een ruimte met planten, palmbomen en bedden met een eigen tv-scherm kon een film of serie worden bekeken. Daarnaast was er een speciaal katermenu en een zuurstofbar om het herstelproces te versnellen.

Grote media 

Alleen met een kater kon je binnen komen en dat zorgde voor veel belangstelling wereldwijd. Lad Bible, Unilad en Viral Thread* hebben allemaal de beelden gepubliceerd, net als Daily Mail, Huffington Post, Metro UK, Business-  en Tech Insider. Organisator Matt Sleeps krijgt nu aanvragen om de bar over de hele wereld te openen. Het jammerlijke alleen is dat Matt Sleeps geen horecagelegenheid is, maar een Nederlandse matrassenstart-up.

Minder suf

‘Met het Matt-matras proberen we de matrassenindustrie te veranderen door een kwalitatief matras betaalbaar te maken’, zegt oprichter Joep Verbunt. ‘Omdat we niet geloven in suffe showrooms en omdat deze industrie al saai genoeg is organiseren we originele evenementen waar bezoekers het matras op een leuke manier kunnen uitproberen. De Hangover Bar is daar het eerste initiatief van. Op dit moment leveren we alleen in Nederland en België. Toekomstige initiatieven zullen dan ook alleen plaatsvinden in de landen waar we actief zijn.’

Over de auteur

Christian Manuputty
Redacteur bij Adfo Groep voor Adformatie Online, Communicatie Online en Marketing Online. Lees meer over Christian Manuputty

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs