New York geeft citymarketing nieuw gezicht

New York Cirty marketing- en toerismebureau lanceert visuele rebranding en vernieuwde website.

Het gaat om , de door New York City & Company opgetuigde website waar bezoekers insider tips vinden over de vijf boroughs van New York City. Nieuwe elementen zijn onder andere twee in eigen beheer ontwikkelde lettertypes, meer dan 250 eigen iconen en nieuw kleurgebruik - geïnspireerd op &;de bruisende energie, diversiteit en levende geschiedenis van New York City&;.

De vernieuwde site wordt vanaf vandaag gefaseerd opgeleverd en bevat onder andere een nieuw mobile-first design, meer video, een trending topics stream en volledig geïntegreerde city maps. Om bezoekers meer ondersteuning te bieden bij het plannen van een citytrip zijn samenwerkingen aangegaan en uitgebreid met e-commerce partners Booking.com, OpenTable.com en Broadway Inbound.

NYC & Company’s creatieve team heeft de lettertypes NYC Sans en NYC Block ontwikkeld als onderdeel van het vernieuwde visuele merk. De fonts worden gebruikt voor de website, marketing en andere promotionele activiteiten. NYC Sans blikt terug naar het klassieke beeld van de NYC Subway, terwijl NYC Block is geïnspireerd op het officiële New York City logotype.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie