New York Pizza kiest voor Qban

Het bureau gaat het bestaande offline concept digitaal doorvertalen.

In de digitale campagne richt New York Pizza zich op mobiel en digital-out-of-home.

Er is een landelijke actieweek met pizza's voor 3,99 euro. Bij enkele filialen is er ook een speciale lunch-actie tot 16:00 uur met een pizza voor 2,99. Afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de consument wordt een specifieke uiting van het op dat moment geldende aanbod getoond.

Cindy bij de Vaate, accountdirector bij Qban, zegt dat haar bureau creaties 'device-specifiek heeft geoptimaliseerd en geanimeerd' in een digital-out-of-home video.

De campagne loopt tot en met 3 december.

 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Marcel Terstegen, Sebastiaan Mosselman

Account: Cindy bij de Vaate

Art-Direction: Maarten van Scheijndel, Billy Santegoets

Creatie: Jamie Robijn, Ruud Puylaert, Franklin Rodriques

Producer: David Timmermans

Mediabureau: ClickValue

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie