NewMotion kiest voor Chunk

De eerste campagne die Chunk voor NewMotion creëert, is gericht op zakelijke klanten.

Na een bureau-oriëntatie heeft NewMotion gekozen voor creatief bureau Chunk. NewMotion is leverancier van 'oplaadoplossingen' in Europa en beheert meer dan 30.000 oplaadpunten in 14 landen. Chunk bedenkt voor NewMotion nieuwe campagnes voor Nederland, Duitsland, Frankrijk en de UK.

Tekst loopt door onder afbeelding

“We Think Plus”
Chunk’s eerste campagne voor NewMotion is gericht op zakelijke klanten. Martijn de Beijer van Chunk: 'NewMotion denkt altijd in "meer" voor haar klanten. Meer intelligente software, meer service en meer gemak. Centraal staan "tot leven gebrachte" laadpalen die in animaties en social media posts uitleggen hoe hun intelligentie resulteert in een toekomstbestendige oplossing voor wagenparkbeheerders die het aantal EV’s alleen maar zien toenemen.'

NewMotion over zijn missie
'We willen elektrisch rijden zo eenvoudig en gemakkelijk mogelijk maken voor zoveel mogelijk mensen. Dit doen we door slimme en bekroonde laaddiensten te bedenken, ontwikkelen en ondersteunen. Onze techniek is "Cloud Connected" en biedt klanten real-time inzicht en optimale controle om wagenparken en laadlocaties te optimaliseren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie