Nieuw digitaal magazine voor 50-plussers: ENNU

ENNU magazine. Zo heet een nieuw digitaal magazine gericht op 50-plussers dat volgende week wordt gelanceerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ENNU magazine gaat maandelijks verschijnen, en wordt naar 600.000 50-plussers gestuurd. Redactionele pijlers zijn onder meer reizen, gezondheid, vrije tijd en wonen.

Net als de adressen van de lezers is de content grotendeels afkomstig van adverteerders. Arjan in ’t Veld van Bureauvijftig, dat het magazine uitgeeft (Dutch Giraffe tekent voor de vormgeving): ‘We bieden geen traditionele advertentiemogelijkheden aan, maar adverteerders kunnen wel een pagina "adopteren".’

Een dergelijke pagina kost 5.000 euro. Voor het eerste nummer zijn volgens In ’t Veld onder meer KNVB, Selexyz, Free Record Shop en WNF gestrikt. De content van het nieuwe digitale magazine bestaat uit eigen verhalen en verhalen die door adverteerders zijn aangeleverd. In ’t Veld: ‘Daar gaat wel een redactionele slag overheen.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie