Nieuwe Tele2-campagne met black sheep Frank

Tele2 begint vandaag met een nieuwe campagne voor de consumentenmarkt. Frank, ' a black sheep' en tevens een nieuwe medewerker van Tele2 staat hierin centraal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

'A "sheep" omdat "cheap" nu eenmaal in het DNA zit van Tele2. A "black sheep", omdat Tele2 anders is dan de traditionele telecomaanbieders', zo meldt het bedrijf. Met deze campagne wil Tele2 onderstrepen dat het er altijd naar streeft om kwalitatief hoogstaande diensten betaalbaar te maken voor iedereen.

Tele2 heeft ook een nieuwe huisstijl. Geel verdwijnt en maakt plaats voor zwart/wit, aangevuld met verschillende kleuren voor de diverse producten. Frank was afgelopen week al 'teasend' door heel Nederland te zien op posters, livebanners en op het KPN gebouw. Vanochtend maakte hij zichzelf officieel bekend op een persconferentie op . Gelijktijdig gaat de tv-campagne van start, waarin Frank over zijn zoektocht naar zijn thuis, Tele2, vertelt.

Ook zal Frank te zien zijn op bussen, bushokjes, internet, verschillende dagbladen en magazines. De campagne werd gemaakt door Forsman&Bodenfors uit Zweden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie