Novel voert influencercampagne voor DeLaMar Theater

De campagne werd gevoerd rondom het politieke familiedrama Palm Springs.

Op 2 december werd een speciale voorstelling met politiek voorprogramma georganiseerd. Het programma stond onder leiding van Martijn de Greve (Politieke Junkies) en zijn gasten waren Ronald Plasterk (minister van Binnenlandse Zaken), Charles Groenhuijsen (Amerika-deskundige) en Max van Weezel (politiek journalist). Zij bespraken de kloof tussen werkelijkheid en door spinnen gecreëerde fictie.

De campagne was zo succesvol dat er sprake was van de aanwezigheid van ruim 150 Eerste- en Tweede Kamerleden, gemeenteraadsleden en politiek journalisten.  ‘Wij zijn ontzettend blij om met Novel samen te werken, zij hebben met hun creatieve werkwijze deze avond tot een groot succes weten te maken’, zegt Sophie Braam-Janssen, marketingmanager van het DeLaMar Theater.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie